Меню KDT

logo.png?_=1675255688

«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Тайынша ауданының білім бөлімі»КММ  «Тайынша қаласының № 5 орта мектебі»КММ 
  • kz
  • ru
  • en
  • Все новости

    #Буллингжәнекибербуллинг туралы ата-аналарға кеңес беру, ақпараттандыру"мақсатында мектеп психологы Токубаева Алия Кенжебайқызы мектептегі психологиялық қызметтің жұмысымен таныстырды. «Мектепке психолог не үшін керек?»- деген сұраққа жауап берді. Психолог ешқандай диагноз қоймайды, этиканы сақтай отырып, жеке, топтық оқушылармен дамыту-түзету, кеңес беру, алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Балалардың оқуындағы қиындықтарды уақытында анықтап, жеке жас ерекшеліктерін ескере отырып қолдау көрсетеді. Сондай-ақ психологиялық қызметтің мақсат-міндеттерімен таныстырды. 2.Екінші мәселе қазіргі таңда кең орын алып жатқан «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбы өзекті. Мектеп психологы ата-аналарға жаңа терминдердің мағынасына тоқталды. Интернет арқылы оқушылардың бір-бірі қорқытуы, сөз арқылы бопсалауы киберббулинг болып табылады, мектепте, үйде, көшеде зорлық-зомбылық көрсетсе, кемсітіп, бала тиіскен жағдайда балада буллинг орын алады. Буллингке тап болған баланың белгілері мінезі өзгере бастайды, мектепке барғысы келмейді, тұйықтық, немесе агрессивті мінездер пайда болады т.б белгілер пайда болады. Ата-аналарға ұсынымдар айтылды. Балаларыңызбен үнемі сөйлесіңіз, жақсы көретіңдеріңізді айтыңыздар. Бос уақытын тиімді өткізуге, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыруды әдетке айналдырыңыздар. 3.«Зорлық-зомбылықтың алдын алу» мақсатында шағын екі бейне-ролик көрсетілді. Шешім: Балаға үнемі жылы сөзді аямау, баланы тыңдай білу, ата-ана тарапынан балаға уақыт бөлу. Ата-аналарды мектептегі ұстаздармен, психологпен тығыз қарым-қатынас жасауға шақырды.

    #Буллингжәнекибербуллинг туралы ата-аналарға кеңес беру, ақпараттандыру"мақсатында мектеп психологы Токубаева Алия Кенжебайқызы мектептегі психологиялық қызметтің жұмысымен таныстырды. «Мектепке психолог не үшін керек?»- деген сұраққа жауап берді. Психолог ешқандай диагноз қоймайды, этиканы сақтай отырып, жеке, топтық оқушылармен дамыту-түзету, кеңес беру, алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Балалардың оқуындағы қиындықтарды уақытында анықтап, жеке жас ерекшеліктерін ескере отырып қолдау көрсетеді. Сондай-ақ психологиялық қызметтің мақсат-міндеттерімен таныстырды.
    2.Екінші мәселе қазіргі таңда кең орын алып жатқан «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбы өзекті. Мектеп психологы ата-аналарға жаңа терминдердің мағынасына тоқталды. Интернет арқылы оқушылардың бір-бірі қорқытуы, сөз арқылы бопсалауы киберббулинг болып табылады, мектепте, үйде, көшеде зорлық-зомбылық көрсетсе, кемсітіп, бала тиіскен жағдайда балада буллинг орын алады. Буллингке тап болған баланың белгілері мінезі өзгере бастайды, мектепке барғысы келмейді, тұйықтық, немесе агрессивті мінездер пайда болады т.б белгілер пайда болады. Ата-аналарға ұсынымдар айтылды. Балаларыңызбен үнемі сөйлесіңіз, жақсы көретіңдеріңізді айтыңыздар. Бос уақытын тиімді өткізуге, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыруды әдетке айналдырыңыздар.
    3.«Зорлық-зомбылықтың алдын алу» мақсатында шағын екі бейне-ролик көрсетілді.
    Шешім: Балаға үнемі жылы сөзді аямау, баланы тыңдай білу, ата-ана тарапынан балаға уақыт бөлу. Ата-аналарды мектептегі ұстаздармен, психологпен тығыз қарым-қатынас жасауға шақырды.

    #Буллингжәнекибербуллинг туралы ата-аналарға кеңес беру, ақпараттандыру"мақсатында мектеп психологы Токубаева Алия Кенжебайқызы мектептегі психологиялық қызметтің жұмысымен таныстырды. «Мектепке психолог не үшін керек?»- деген сұраққа жауап берді. Психолог ешқандай диагноз қоймайды, этиканы сақтай отырып, жеке, топтық оқушылармен дамыту-түзету, кеңес беру, алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Балалардың оқуындағы қиындықтарды уақытында анықтап, жеке жас ерекшеліктерін ескере отырып қолдау көрсетеді. Сондай-ақ психологиялық қызметтің мақсат-міндеттерімен таныстырды.
    2.Екінші мәселе қазіргі таңда кең орын алып жатқан «Буллинг және кибербуллинг» тақырыбы өзекті. Мектеп психологы ата-аналарға жаңа терминдердің мағынасына тоқталды. Интернет арқылы оқушылардың бір-бірі қорқытуы, сөз арқылы бопсалауы киберббулинг болып табылады, мектепте, үйде, көшеде зорлық-зомбылық көрсетсе, кемсітіп, бала тиіскен жағдайда балада буллинг орын алады. Буллингке тап болған баланың белгілері мінезі өзгере бастайды, мектепке барғысы келмейді, тұйықтық, немесе агрессивті мінездер пайда болады т.б белгілер пайда болады. Ата-аналарға ұсынымдар айтылды. Балаларыңызбен үнемі сөйлесіңіз, жақсы көретіңдеріңізді айтыңыздар. Бос уақытын тиімді өткізуге, күн тәртібін дұрыс ұйымдастыруды әдетке айналдырыңыздар.
    3.«Зорлық-зомбылықтың алдын алу» мақсатында шағын екі бейне-ролик көрсетілді.
    Шешім: Балаға үнемі жылы сөзді аямау, баланы тыңдай білу, ата-ана тарапынан балаға уақыт бөлу. Ата-аналарды мектептегі ұстаздармен, психологпен тығыз қарым-қатынас жасауға шақырды.
    22.09.2023
    0


    Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь

    Послание
    Президента

    Мектеп директорының м.а.

    Полезные ссылки